Podglądacze

poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Trzymajcie kciuki!

Kochani jako że w środę i czwartek podchodzę do egzaminu z języka angielskiego FCE Cambridge na poziomie B2 i od tego zależy dalszy los mojej prawie ukończonej magisterki chwytam się każdej deski ratunku 😝

Dlatego proszę Was o trzymanie kciuków w te dwa dni abym to zdała na godnym poziomie  😁
I mogła się bronić w tym roku ... Każde kciuki się liczą! 🙏🙏🙏

P.s. KakaHana potrzebuje ostatnich szlifów na które teraz przed egzaminem niestety nie miałam czasu a rozdział "Podwójnego" jest w połowie ukończony także jak się spiszecie z tymi kciukami to postaram się coś wrzucić w weekend ;D (taki tam mały szantaż😂 ) 

6 komentarzy:

  1. Oo to super wiadomość, jasne, że będziemy trzymać kciuki :) środa, czwartek jest Twoja! Daj znać koniecznie jak Ci poszło:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mocno trzymam kciuki za Ciebie 👍👍👍✊✊✊ zdasz na pewno! Tylko myśl pozytywnie i nie daj się zjeść przez stres, a będzie dobrze. Negatywne myśli przyciągają złe skutki. Także cyc do przodu, głowa do góry i do boju! 😂 Pozamiatasz tam! Ja a Ci to mówię.

    Powodzenia i daj znać jak poszło.

    Buziaki dla otuchy 😘 i ściskam mocno! 🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymamy, trzymamy!!! Wierzymy w Ciebie, na pewno pójdzie Ci świetnie (a może nawet już poszło) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i jak? Jak poszło? Czekamy na wieści. ❤️👍✊😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Heloł heloł :D i jak tam? Bo się zaczynamy martwić trochę:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejo! Ej, wszystko gra? Martwimy się!

    OdpowiedzUsuń

Kartoteka AsiorekKP

Moje zdjęcie
Jestem autorką opowiadań, która uwielbia zagłębiać się w niuanse uczuć i skomplikowane emocje, które pisze życie. I porwałam się z motyką na księżyc próbując opisać zawiłe relacje, mogące powstać pomiędzy tą dwójką bohaterów.