Podglądacze

poniedziałek, 19 lutego 2018

Witam Cię podróżniku!

Zanim zaczniesz, przeczytaj słów kilka o tym blogu;) A potem? Zrób sobie kawę/herbatę/kakao i zagłęb się ze mną w świat KakaSaku! 💖          



Blog ten jest zbiorem opowiadań i one shotów o tematyce paringu Kakashi Hatake x Sakura Haruno. 

Nie wykluczam scen erotycznych, wulgaryzmów i odstępstw od kanonu.


Jednak...


Lubię kanoniczność - choć wiadomo że w opowiadaniach trzeba ją nagiąć - oraz tajemnicę wplecioną w wątek. Lubię zaskakiwać i robić niespodziewane zwroty akcji, więc jeśli uważasz że wiesz jak dane opowiadanie się skończy to możesz się pomylić ;) Uwielbiam pisać z perspektywy narratora, którego cechuje obiektywizm, choć czasem wtrącę coś osobistego od swojej postaci. Lubię również gustownie wplecioną erotykę ubraną w piękne słowa, co jest niesamowicie trudne i od razu proszę o wybaczenie jeśli jakieś sceny tego typu będą dramatyczne.
Co do świata na którym bazuję i postaci z sagi Naruto: Uważam, że pary z kanonu są zbyt przewidywalne. Nie cierpię ich w anime, jednak nie pogardzę dobrym opowiadaniem ze świata Naruto. Jak nie trudno się domyślić moimi ulubionymi postaciami są Sakura i Kakashi. Tak po prostu. Są bliscy memu sercu i to pomysły na ich historie najczęściej przychodzą mi do głowy. Nie wykluczam jednak przypadkowych one shotów z udziałem innych postaci.
Co do zasad:
Wszystkie historie opisane na tym blogu są mojego autorstwa i zabraniam ich kopiowania gdziekolwiek.
Szablon stworzyłam sama z użyciem obrazów pobranych z internetu - nie roszczę sobie do nich praw. 
Bardzo prosiłabym o pozostawianie po sobie komentarzy - pozytywnych, negatywnych, obojętnych - wszystko jedno - byle tylko mieć świadomość że do kogoś się pisze i ktoś to czyta ;)

Ohaio! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kartoteka AsiorekKP

Moje zdjęcie
Jestem autorką opowiadań, która uwielbia zagłębiać się w niuanse uczuć i skomplikowane emocje, które pisze życie. I porwałam się z motyką na księżyc próbując opisać zawiłe relacje, mogące powstać pomiędzy tą dwójką bohaterów.