Podglądacze

wtorek, 30 października 2018

One shot - OK

One shot króciótki i w niekonwencjonalnej formie ale stasznie mnie zainspirował jeden z moich ulubionych artów, który wrzucam poniżej ;) "Podwójny" już niedługo podobnie jak shot konkursowy ;) "OK" macie na przystawkę ;D 

Napiszcie czy podoba wam się forma takich "liścików?"



1.X.18


Szanowny Panie Hatake,

Zapraszam po odbiór wyników.

Z poważaniem
Doktor Sakura Haruno




2.X.18


Szanowna Pani Haruno,

Dziękuję za informację. Zjawię się niedługo.

P.s. Czemu tak oficjalnie? 

Z poważaniem
Hatake Kakashi




3.X.18


Szanowny Kakashi-sensei

Powiadomienia o odbiorze wyników wysyłam automatycznie. 

Pozdrawiam
Sakura Haruno




6.X.18


Szanowna Pani Doktor

Rozumiem, że powróciliśmy do oficjalnych stosunków. Zaskakujące biorąc pod uwagę ostatnią wizytę.

Kakashi Hatake



10.X.18


Kakashi..

Nie możemy.. Ani Ty ani ja. Jestem Twoim lekarzem a Ty moim pacjentem. Nic poza tym.

Pozdrawiam
SH



11.X.18


Różowa.

Jeszcze nie tak dawno ja byłem Twoim nauczycielem a Ty moją uczennicą. Mam to gdzieś i jak zauważyłem, w pewnych sytuacjach Tobie także jest to obojętne. W zasadzie.. jest Ci w tedy wszystko jedno bylebym tylko nie przestawał... I nie zamierzam. 

KH




14.X.18


Szary

Grasz nie fair.. Wiesz, że mam słabą silną wolę w tym przypadku. Ale.. Oni nie mogą się dowiedzieć. Musimy z tym skończyć. To się nie może powtórzyć. Mówię poważnie. 

SH




15.X.18


Różowa

Mówisz tak za każdym razem. 
20.10 tam gdzie zwykle?

KH




19.X.18


Ok.

SH







2 komentarze:

  1. OMG to było świetne, acz krótkie. Mimo wszystko takie one shoty także mi odpowiadają i nie mam nic przeciwko by pojawiały się też w takiej wersji.
    Pozdro i weny
    Poison

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja to ostatnio bardzo polubiłam takie teksty w formie dialogu. Jak już zabrakło mi tekstów polskich to zaczęłam szukać angielskich i trafiłam na jeden (między innymi) tekst w całości w formie dialogu bez żadnej narracji i to dla mnie (osoby ze średnim angielskim) było super bo bardzo dobrze rozumiałam. Także to jest proste łatwe (oczywiście mówię o odbiorze) i przyjemne, więc ja jestem jak najbardziej za! Już myślałam, że to ten konkursowy... No ale dobra, poczekamy. Weny!

    OdpowiedzUsuń

Kartoteka AsiorekKP

Moje zdjęcie
Jestem autorką opowiadań, która uwielbia zagłębiać się w niuanse uczuć i skomplikowane emocje, które pisze życie. I porwałam się z motyką na księżyc próbując opisać zawiłe relacje, mogące powstać pomiędzy tą dwójką bohaterów.