Podglądacze

wtorek, 19 lutego 2019

To już rok! :D

Kochani moi...

Dokładnie rok temu opublikowałam pierwszą notkę na KakaSaku - Historia dwojga samotnych shinobi ;)

Pamiętam jak zaczynałam. Bałam się w tedy czy to co piszę komukolwiek będzie się podobać. Bałam się, że po poprzednim opowiadaniu KakaSaku nie stworzę nic ciekawego. Bałam się krytyki tak jak to było w tedy (a była w 100% słuszna! Moje poprzednie opo było tragiczne xD)

Teraz się nie boję :)

Dojrzałam, zmieniłam styl, oczytałam się i nauczyłam ubierać uczucia w słowa. Jeszcze wiele mi brakuje i nie idzie mi to tak sprawnie jakbym chciała ale dzięki Wam czuję, że to co robię ma sens ;)

Dziękuję wszystkim i każdemu z osobna za każdy pozytywny komentarz (a mam same pozytywne!:D). Wiedzcie, że nic mnie tak nie napędza do pisania jak WY! :D 

Dziękuję za to, że zawsze staracie się dodawać rzetelne komentarze i snujecie te swoje teorie spiskowe - to mi pokazuje, że akcja Was naprawdę wkręciła ;)

Szczególne podziękowania dla Persefony, która jest ze mną najdłużej :)

Cieszę się z każdego nowego czytelnika i mam nadzieję, że przez najbliższy rok nie zabraknie mi weny i będę mogła dalej pisać o tym "co by było gdyby" ;)

Ohaio!

P.s. Kolejny rozdział "Podwójnego szpiega" już wkrótce ;)

3 komentarze:

  1. Nie znam twojego poprzedniego bloga, ale tu mi się bardzo podoba i na pewno zostanę do końca i jeszcze dłużej :) I bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy bloga!:)

    Twoje umiejętności opisywania uczuć to dar z niebios! Wszystko co piszesz jest naprawdę niesamowite. Gdy czytam Twoje opowiadania wyłączam się i zapominam o świecie realnym, a przenoszę się do tego, ktory opisujesz! To dla mnie taki własny azyl. I dziękuję Ci za to!

    Nie pozostało mi nic innego, niż życzyć Ci niekończącej się weny!
    Ściskam mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To co robisz ma sens, oj ma i to duży:D również gratuluję rocznicy! W końcu fajnie tak powspominać początki a fakt że jest tylko lepiej jest na pewno satysfakcjonujący ( mi tam się bezsprzecznie podoba od początku), wiec coz ja mogę, no weny weny i jeszcze raz weny Ci życzę, żeby udało się pociągnąć Podwójnego do końca :D
    Oraz nie tylko to Xd na rocznicę tak podsumowując super piszesz i nie rezygnuj z tego ;)
    Czekamy z cierpliwością ( choć z nutką niepokoju) na kolejny rozdzial :D
    Całuski :****

    OdpowiedzUsuń

Kartoteka AsiorekKP

Moje zdjęcie
Jestem autorką opowiadań, która uwielbia zagłębiać się w niuanse uczuć i skomplikowane emocje, które pisze życie. I porwałam się z motyką na księżyc próbując opisać zawiłe relacje, mogące powstać pomiędzy tą dwójką bohaterów.