Podgl膮dacze

sobota, 27 kwietnia 2019

Konkursid艂o!

Kochani!

Jak wiecie, po偶era mnie praca magisterska i bole艣nie trawi w swoich zach艂annych trzewiach 馃槰

Ale ale! Kolejny rozdzia艂 "Podw贸jnego szpiega" mimo wszystko jest na uko艅czeniu a wena na nast臋pny ju偶 te偶 jest obecna 馃槈 Ma艂o tego! Pisze si臋 jeden one shot 馃槺


Jednak, 偶eby Was troch臋 rozrusza膰 og艂aszam konkurs, kt贸rego nagrod膮 b臋dzie dedykowany one shot oraz! .... werble! .... mo偶liwo艣膰 wymy艣lenia sytuacji, kt贸ra pojawi si臋 w "Podw贸jnym szpiegu" ! 馃槢


Co trzeba zrobi膰? Natchn膮膰 mnie do napisania owego dedykowanego one shota 馃槉  

Piszecie jaki艣 paring i czy ma on by膰 smutny czy weso艂y a ja wam stworz臋 do tego histori臋馃槈 Zasada jest jedna - nie mo偶e to by膰 KakaSaku! Mo偶e by膰 z jednym z naszych bohater贸w ale nie z obojgiem 馃槉 (Nawet je艣li ma to by膰 paring z jakim艣 nielubianym przeze mnie bohaterem - wyzwanie przyjmuj臋) 馃槝



I jeszcze jedna zasada - KTO PIERWSZY TEN LEPSZY! 馃榿馃榿馃榿


p.s. nawet jak nie bedziecie pierwsze - zach臋cam do podrzucania pomys艂贸w 馃槉


11 komentarzy:

  1. Hmmm... Zaciekawi艂a艣 mnie. C贸偶 mog臋 Ci zaproponowa膰... Nie b臋d臋 Ci臋 m臋czy膰 SasuSaku ;) Mam w sumie pomys艂! Jeden, z Kakashim i t膮 dziewczyn膮 z jednego odcinka Naruto "Piosenka mi艂osna Kakashiego", nie wiem czy pami臋tasz, ani czy widzia艂a艣, to by艂 filler. Nie mog臋 wy艂apa膰 jak mia艂a na imi臋, zaraz obejrz臋 jeszcze raz i napisz臋 pod komentarzem. Zawsze mnie zastanawia艂o co by by艂o, gdyby ponownie si臋 spotkali. I na weso艂o poprosz臋 :) Je艣li si臋 podejmiesz ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Hanare! xD nie ma co, po ca艂ym odcinku skacz臋, a to ju偶 w pierwszych 20 sekundach si臋 pojawi艂o xD

      Usu艅
    2. Aaaaaaaaaaaaaaaaa kocham Ci臋! :D ca艂kowicie zapomnia艂am o tym odcinku! gdzie艣 mi tam w g艂owie 艣wita艂o 偶e by艂o co艣 takiego ale obejrza艂am jeszcze raz.... i.... BO呕E JAKIE TO BY艁O DOBRE!!! Kocham te klimaty :D i jestem zdruzgotana bo tak mnie to jara na klimat tragedii a Ty mi tu karzesz na weso艂o xD Ale ale! jak powiedzia艂am tak b臋dzie! ;P Podejmuj臋 si臋 ;) A mo偶e by膰 na szcz臋艣liwie happy end czy oczekujesz weso艂ego 艣miesznego shota? ;D

      Usu艅
    3. Dobra w ramach promocji czekam jeszcze na pomys艂 z Sakur膮 ;> Persefona ma g艂贸wn膮 nagrod臋 a kto si臋 pokusi na drugie miejsce? ;>

      Usu艅
    4. Szcz臋艣liwe happy end jak najbardziej mo偶e by膰 :) . Ej mi to te偶 do tragedii pasuje, ale nie b臋d臋 ryzykowa膰 rozstroju nerwowego ;P

      Usu艅
  2. W takim razie ja poprosz臋 o paring ItaSaku. :) mo偶e by膰 jak najbardziej dramatycznie ale ze szcz臋艣liwym zako艅czeniem. Chc臋 rycze膰 przy tym one shocie jak b贸br ;] chc臋 da膰 si臋 ponie艣膰 Twojej fantazji. <3

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ohh wysoko stawiasz poprzeczk臋! Ale podejmuj臋! ;D Mam ju偶 nawet pomys艂 tak偶e spodziewajcie si臋! ^^

      Usu艅
    2. Ajajajaj! Ciesz臋 si臋 jak ma艂e dziecko! Dzi臋kuj臋, dzi臋kuj臋, dzi臋kuj臋! <3 :*

      Usu艅
  3. A ja bym ch臋tnie zobaczy艂a Itachiego z Sakur膮 :) on zawsze powa偶ny, troch臋 wyobcowany, ona wulkan. Troszk臋 jak z Sasuke z tym 偶e Itachi nie jest dupkiem i wszystko co robi ma sw贸j pow贸d:D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Pisze si臋! :) za tego "Sasuke-dupka" masz u mnie plusa! ;D Dok艂adnie dlatego lubi臋 Itachiego^^ jedyny normalny w tym klanie (opr贸cz tego ze wymordowa艂 swoj膮 rodzin臋) xD

      W艂a艣nie obie te jego cechy wykorzystam w tym paringu :)

      Usu艅
    2. Ciesz臋 sie strasznie, 偶e Ci ten pomys艂 przypad艂 do gustu :D czekamy niecierpliwie na to co nam tu szalonego zaserwujesz! :))

      Usu艅

Kartoteka AsiorekKP

Moje zdj臋cie
Jestem autork膮 opowiada艅, kt贸ra uwielbia zag艂臋bia膰 si臋 w niuanse uczu膰 i skomplikowane emocje, kt贸re pisze 偶ycie. I porwa艂am si臋 z motyk膮 na ksi臋偶yc pr贸buj膮c opisa膰 zawi艂e relacje, mog膮ce powsta膰 pomi臋dzy t膮 dw贸jk膮 bohater贸w.